måndag, december 06, 2010

Flytta och resa står på agendan...

Jag tror jag har bestämt mig för att lämna Linköping och pröva lyckan i Norrköping! Måste bara få tag på ett trivsamt boende. Men det blir nog inga problem.

Sen, om allt går vägen, så ser det ut som att jag ska iväg på en utomlandsweekend i början av nästa år och hälsa på en ny bekant. Så nu håller jag tummarna för att det faktiskt blir så! Pirrigt att resa iväg ensam men jag är ärligt talat inte det minsta orolig eller nervös. Kommer bli så sjukt kul! :-)

På jobbet är det ännu roligare nu efter julfesten i förra veckan då jag fick lära känna fler personer som jobbar i huset. Känslan när jag vaknar och ska iväg till jobbet är obeskrivlig... Det är lyckokänslor! Vilken tur jag har som känner så inför mitt jobb. Och när jag väl är där så vill jag inte åka hem. Det säger väl allt...

Och så är jag rödhårig dessutom! Here comes the new Lina!

Inga kommentarer: