lördag, juli 11, 2009

Antagen till lärarprogrammet!

Upptäckte till min stora förtjusning att jag faktiskt blivit antagen (i första urvalet) till lärarprogrammet för grundskolans tidigare år! Det hade jag inte trott kan jag säga.....! Har forskat lite på nätet nu och det finns de som hamnat som reserv, men på mig står det antagen. Kan jag pusta ut då tro? Svårt att säga...

Väldigt spännande! Har visserligen pluggat tidigare på LiU, men då fristående kurser... Tror det kommer bli så jäkla kul att gå ett program med nolle-p, klasskamrater o.s.v.

Hoppas inte CSN kommer strula iochmed att jag tagit lån tidigare men då jag har betalat tillbaka det mesta av lånet så lär det nog inte ställa till med några bekymmer. Studiemedlet tillsammans med helgjobb på Bokia kan nog resultera i en inkomst på nästan det dubbla jämfört med idag. Och DET känns inte alls tokigt!

Jag känner mig nästan lite, ja, lyrisk... Ska bli kul att gå och shoppa skolmaterial igen!

2 kommentarer:

Anne sa...

GRATTIS!
Så spännande!
massa kramar

Anne sa...

GRATTIS!
Så spännande!
massa kramar