onsdag, juli 08, 2009

Svårt att hinna med bloggandet..

Jobbar för fullt nu och den lilla tid som blir över går givetvis till djuren, sambon, hushållet osv... Det är sällan det finns tillräckligt med tid att blogga.

I måndags var vi på Gekås i Ullared, själv kom jag därifrån 4000:- fattigare... Men då fick jag massor för pengarna!

Är ledig på fredag, jobbar lördag, ledig på söndag, jobbar måndag, ledig på tisdag, jobbar onsdag och sedan ledig torsdag fredag lördag och söndag om jag inte minns fel. Nästa vecka blir det mycket ledighet alltså... :)

Ja, vad mer ska jag säga... Igår satt jag bänkad framför teven för Michael Jacksons minnesceremoni. Från 17 till 01 var det MJ som gällde här hemma. Jag var så rörd, så rörd.. Det är allt bra märkligt, att först efter att han avlidit, så inser man hur mycket hans musik och historia har betytt och för alltid kommer att betyda. Jag har alltid älskat Michaels musik men helt plötsligt är musiken så mycket mäktigare än vad den tidigare varit.

Har så många favoriter, men ikväll bjuder jag på en musikvideo som av någon anledning går rakt in i hjärtat på mig. Inget märkvärdigt alls, men känslan är så... Varm. Kan liknas vid när man var 12-13 år gammal och sådär "kändis-kär". Nu menar jag inte att jag har/haft en crush på Jackson, oh nej... Men känslan är lite så. Äh... Kan nog inte riktigt förklara. Har fått rysningar av musikvideon i över 10 års tid. Förstår inte varför.

Tyvärr kan jag inte lägga upp videon på bloggen, den verkar vara spärrad för sådant...? Aja, det går ju lika bra att klicka på länken.

Michael Jackson - You are not alone

Inga kommentarer: