fredag, augusti 28, 2009

Fullt upp i veckan

Blää, den här veckan har nästan uteslutande handlat om städ, städ, städ... Putsat fönster, svabbat golv, fixat med kablar, tvättat. Nu känns det RENT - fast imorgon är det väl återigen kattsand överallt... Men det var välbehövligt! Jag har också fixat växter så nu är det lite grönt i hemmet igen! Är svårt att ha blommor och sånt hemma eftersom katterna förstör dem inom ett par dagar. Den här gången är med all sannolikhet inget undantag men jag hoppas växterna iallafall överlever helgen.......

Martin har fyllt år i veckan, hela 26 år. Vi firade med baconbröd såklart och en middag på Kikkobar. Avslutade kvällen med skräckfilm. Jag har inte firat honom med presenter och tårta ännu, mina föräldrar kommer hit under morgondagen och vi har tänkt fira lite då.

Ska jobba på Bokia imorgon - Bokiadagen! Hoppas på mycket folk.. Det kommer finnas lokala författare, BRIS kommer vara där, barnteater, penngravyr, kaffe & saft och dessutom får man 20% rabatt på allt!

Nu ska vi ut en sväng till Sturefors och låna huset för att torka kläder. Sen blir det tårtbakning och lite andra ärenden... Martin ska dricka några öl på torget ikväll, kanske att jag tar mig dit jag också. Får se vad som hinns med!

Inga kommentarer: