onsdag, september 23, 2009

Dagarna går..

Efter första dagen på praktiken insåg jag att läraryrket är inget för mig. Det var som en riktig aha-upplevelse, kände direkt att det var fel för mig! Så nu står man här igen, snart 24 år gammal och vet inte vad jag vill med livet.. Arbeta inom handeln är dock självklart, jag ska inte försöka mig på annat. Det är där jag hör hemma.

Efter denna insikt har dagarna bara rullat på, har fått jobba några extra dagar på Bokia vilket jag tackar för då ekonomin återigen blir ansträngd *suck*. När är det vår tur att ha varsitt heltidsjobb? När är det vår tur att pusta ut och känna att vi klarar månaderna utmärkt, rent ekonomiskt..

En förkylning har jag åkt på också. Men vad gör det om 100 år...

Och hösten är på intågande, mörker, kyla, regn & blask..

MEN en lite trevligare nyhet kanske är att jag och Martin har börjat en buggkurs!
Ja gud så gamla vi är....

2 kommentarer:

Karina och Christer sa...

Bra att komma till insikt till slut,bättre sent än aldrig :)

Roligt att ni lär er att bugga,skojigt o bra motion.
Allt ordnar sig alltid,ge det lite tid bara!
Kram på dig

Linda sa...

Bugg, fan va skoj! =P