tisdag, september 07, 2010

Och orken räckte inte riktigt till

Hade tänkt skriva lite i bloggen ikväll. Ventilera tankar, idéer, planer... Fast mest bara för att skriva av mig. Det behövs ibland. Eller som i mitt fall, ganska ofta.

Men vet ni vad? Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.
All min skrivarinspiration försvann när jag kröp ner under täcket.

Sömn verkar vara det bästa för mig just nu. Om jag nu kan somna. För hör och häpna, jag har en gnällande Leia som krafsar på min rygg med vassa klor (minnesanteckning: klippa klor i veckan) för att få uppmärksamhet, en Sessan som svansar runt och småpiper, en Smilla som krupit ner under samma täcke som mig och gosar(läs: biter, river och slåss) med mina fötter, en Maja och en Elsa som busar och jagar varandra samt en Alli som är allmänt jobbig med sina flyga-fram-som-en-elefant-över-golvet-attacker.

Jag bor i ett alldeles eget katthem.

1 kommentar:

Catfoot sa...

Låter som ett ljuvligt ställe att bo på...Men att bli störd i nattsömnen är inte kul...Kram...