måndag, juni 08, 2009

Måndag, ny vecka, inget nytt..


Det blev så att jag stannade hemma över helgen då Martin kom hem på lördagen igen. Storstaden är inte alltid bäst! Vi spenderade lördagskvällen/söndagen i Sturefors. Jacuzzibad och tevetittande var väl det vi sysselsatte oss med. Man får ju passa på att utnyttja svärföräldrarnas HD-tv!

Jag är fortfarande insnöad på att resa utomlands. Jag och Martin får ut nästan 8000:- på restskatt nästa vecka och det kommer man lååååååångt på... Önskar bara att sambon var lika sugen som jag på att åka bort en sväng. Har hittat urbilliga sista minuten resor, 1999:- för två veckor på Cypern som ett exempel. Vädret här i Sverige gör inte längtan mindre.....! Det enda som tar emot, det är att lämna kattungarna. De växer såå fort och ändras från dag till dag. På en vecka missar man mycket. På två veckor missar man enormt mycket!

Det händer inte så värst mycket i vår vardag just nu... Mycket kretsar kring katter. Under förra veckan fångade jag tillsammans med 2 andra in 6 kattungar (månadsgamla) samt deras mamma. De var alla hemlösa men befinner sig just nu på Slaka djurhem.

Jag måste verkligen hitta på något under veckorna! Börjar ju inte jobba förrän i juli, vill jag ha semester och göra roliga saker så är det läge för det nu..

1 kommentar:

alezzia sa...

aahhhwww...vilket söt liten kisse