fredag, juni 12, 2009

Var är alla?

Jag har försökt ringa mamma, pappa och syster men ingen av dem svarar.. Mycket märkligt, klockan är inte så värst mycket för att vara en fredag. Men inget svar... Det blir nog en tripp till Jönköping imorgon och tänkte bara dubbelkolla att de är hemma.

Studenternas dag har det varit denna fredag och det har tjoats på lastbilsflak på vägen utanför oss. Jag tyckte synd om dem, regn och bara 12 grader varmt...

Plockade upp Elliot en stund innan, så mysig och ullig han är! Elsa kommer nog inte bli långhårig men Elliot blir det. Roligt att det kan skilja sig åt i en och samma kull! De är bara för härliga just nu, traskar runt och trillar omkull. Kastar sig över varandra för att busa och bita i fötterna... Sitter och tittar på mig och undrar vad jag är för filur. Jag är SÅLD!

Inga kommentarer: