torsdag, mars 11, 2010

Nu är det kört


Ja, nu har jag inget val längre...



Nu måste jag börja använda glasögonen på riktigt. Varje dag, varje timme. *suck*

Glasögonen har några år på nacken och är egentligen inte tillräckliga för mina ögon längre (synen förändras med tiden) men skillnaden är ändå enorm jämfört med när jag inte har dem på mig. Ekonomin sätter stopp för inköp av nya glasögon/linser. Linser är det jag allra helst vill ha, vore himla skönt att slippa tänka på att ta med glasögonen överallt. Linserna sitter ju alltid på!

Men som sagt, jag får nöta glasögonen lite till... Hur ful jag än ser ut med dem på!

2 kommentarer:

mamma sa...

Va då ful du är ju snygg i dom glasögonen :)
Skulle också behöva använda mina glasögon mer men det är ju så himla jobbigt!!
Men jag kommer väl dithän snart som du är nu att dom måste sitta på näsan.

Anne sa...

Tycker det ser ut att vara snygga glasögon och jag personligen tycker oftast de flesta är snygga i glasögon så tänk bort allt annat!

Läste mig till att du ska flytta, vart flyttar du?

Vi får helt enkelt ta den där fikan snart tycker jag!

ha det gott!

kram