lördag, juni 12, 2010

Hejdå Singha


Imorgon kommer en familj och hämtar min lilla söta Singha. Hon ska flytta till en liten tjej som har mer tid för henne. Dessutom får Singha en kanintjejkompis som heter Pepsi.

Har haft så dåligt samvete över att jag inte haft så mycket tid över till henne. Därför tog jag beslutet att låta henne flytta.

Känns både bra och jobbigt, såklart. Hon har ju varit min lilla ninis i två års tid nu. Men jag är säker på att hon kommer få det mycket, mycket bättre i sitt nya hem. Och dessutom får jag komma och hälsa på. :) Skulle det dock inte fungera med den andra kaninen så får hon givetvis flytta hem till mig igen.

Kommer sakna dig lilla ninisen! :(

1 kommentar:

Mami sa...

Tänk hon kommer att få det toppen!
En egen liten kompis som heter Pepsi!
Å hon kommer få så mycket upmärksamhet, du kommer väl ihåg själv när du va tolv å skaffade djur.