måndag, juni 28, 2010

En slö dag

En ledig dag, en solig dag, en stekhet dag, en slö dag! Har inte blivit mycket gjort här hemma..

Bestämde mig för att försöka få lite färg på kroppen, de säger att omväxling förnöjer. Så jag tog med mig minidatorn (även kallad iphone),något att läsa, filt, Maja och så placerade jag mig i gräset utanför min balkong. Det var skönt minsann!

Tyvärr blir jag rastlös alldeles för fort så efter sisådär 1,5 timmar fick jag nog och packade ihop. Maja verkade hålla med för hon sprang i princip till trappuppgången!

Jag har fortfarande grejer som står och väntar på att tas om hand men urk, jag har noll lust! Avvaktar tills det blir lite svalare. Märker även att kattkräken tycker det är för varmt. Inget busande, rusande eller pratande. Bara zzzzZZzzzz...

Ska försöka ta mig bort till affären i värmen, man måste ju laga till sig något att äta. Minus med singelliv är att det är fruktansvärt tråkigt att laga mat ensam. Och till sig själv. Därför lagas det numera sällan mat.. Vilket i sig är tråkigt, att experimentera i köket är himla trevligt.

Inga kommentarer: