torsdag, juni 03, 2010

Jag är ARG!

Jag känner mig fruktansvärt förbannad just nu. På allt och ingenting, men framförallt på lägenheten! Känns som jag bor i en svinstia. Det KOKAR i min kropp just nu och såhär arg har jag inte varit på många, många år.

Jag städar och städar men fan, aldrig tar det slut! Nu har jag bott här i tre månader och det känns som jag borde vara iordning nu. Men nääää. Det ser för jävligt ut i skafferiet och jag har inte ens gått igenom var jag vill ha mina köksredskap.

Det står flyttkartonger i vardagsrummet som jag knappt vågar peta på med risk för att bli luden av allt katthår som flyger omkring. Jag dammsuger flera gånger i veckan men det hjälper inte. JAG BEHÖVER EN SKAFTDAMMSUGARE FÖR ATT UNDERLÄTTA MIN VARDAG.

Min walk-in-closet ska jag inte ens nämna, jag går inte in där längre. Jag har en jävla massa kläder, överkast, täcken och kuddar som ska tvättas men inte fan har jag kommit så långt ännu. Mina lådor och skåp är överbelamrade med grejer och jag SPYR på min tillvaro nu!!!

Och inte nog med allt detta, jag har inte ens fått upp taklampor och definitivt inte fått till inredningen ännu.

Jag är så jävla arg, frustrerad, besviken, förbannad. Jag HATAR att ha det såhär. Och jag orkar fan inte ta tag i det själv. Kan inte någon komma och hjälpa mig? Jag är så nära brytningspunkten nu... Och magkatarren!! Den är tillbaka BIG TIME.

Nu lämnar jag skiten och tar en dusch. Sen åker jag ner till stan och träffar Camilla för en bit mat och VIN. Det är jag fan värd så som jag slitit idag.

USCH vilket hemskt inlägg det här blev men jag bara MÅSTE skrika ut min ilska! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

Den som kommer hit och stöttar mig är jag evigt tacksam. Jag måste få ordning på allt, det är juni och jag vill inte känna den här hemska stressen!!!!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag kan komma och hjälpa dig! =)

Anonym sa...

Skulle gärna hjälpa dig..Men du bor lite för långt bort (-:...Kram Bodil/Catfoot