lördag, oktober 16, 2010

Boktips: En flickfotografs bekännelser


Nej... Boktipset beror INTE på att Bingo kommer till oss på Bokia nästa lördag. Jag har läst boken och kan bara applådera. Vilket geni han är... Och h.e.r.r.e.g.u.d. - den mannen vet hur man ska marknadsföra sig själv. Boken har fått ENORM uppmärksamhet i media!

Jag gillar den. Skarpt. Underhållande och en typisk sträckläsarbok. Nu hör jag till generationen som inte höjer särskilt mycket på ögonbrynen men jag kan givetvis inte neka till att den är sexistisk och ocensurerad. Men nog sjutton är den intressant. Och jag säger bara grattis. Snacka om att vara framgångsrik! Efter denna läsupplevelse har jag helt ändrat uppfattning om Bingo. Till det bättre.

LÄS DEN! Eller ge bort som julklapp. Eller varför inte både och? Gärna signerad. Och ni vet väl var ni får den signerad?

På Bokia såklart! Var annars? Lördag 23 oktober. 11:30 i Norrköping, 14:00 i Linköping. BE THERE!

Inga kommentarer: