söndag, oktober 03, 2010

Singha måste flytta

Känner mig inte vidare glad just nu. Fick nyss ett mail. Min Singha som flyttade till ett nytt hem i början av juni fungerar inte tillsammans med kaninkompisen och behöver därmed flytta igen. Är tacksam för att jag skrev kontrakt där det bl.a. står att om det inte fungerar så måste jag meddelas om detta. Känns bra att de inte struntar i det. Tydligen känner Singhas nuvarande familj till en annan familj med två barn som ska skaffa kanin och de frågade om det var okej med mig att Singha flyttar dit eller om jag hellre vill ha henne tillbaka.

Så nu står jag här på ruta ett och funderar på vilken väg som är bäst att gå. Känner ju inte alls till det nya tilltänkta hemmet och ja... Det gör ont i hjärtat att inte veta var hon hamnar. Och heller inte veta om jag kommer få några uppdateringar om henne framöver.

Detta kom verkligen lägligt, jag som verkligen orkar med strul just nu... (inte)
This sucks!

Inga kommentarer: