torsdag, oktober 30, 2008

Ben&Jerry's

Bild från benjerry.se

Världens godaste glass! Jag skojar verkligen inte, av alla glassar jag någonsin smakat på så är det här den absolut godaste som finns. "Chocolate Fudge Brownie". Den godaste chokladglassen i universum blandad med stora bitar av brownies. För chokladglassälskare är detta något man måste prova på. Det enda negativa är att en så liten burk (halvliter) kostar 50 kronor...

MEN DEN ÄR VÄRD VARENDA KRONA!

Det finns andra smaker, naturligtvis, men jag har oftast bara råd att köpa en burk med glass och då vill jag lägga de pengarna på favoriten. Så småningom ska jag börja testa de andra. Provade "Strawberry Cheescake" i USA och den var också riktigt, riktigt god... Såklart kostar de typ hälften där. VARFÖR SÅ DYR I SVERIGE?

Inga kommentarer: