onsdag, oktober 22, 2008

Sjuk & trött

Det blir inte så värst mycket bloggande från min sida nu när jag inte känner mig så kry. Tack och lov börjar jag dock känna mig bättre men ska ändå åka till vårdcentralen. Väntar på att min läkare ska ringa under morgondagen och boka tid för provtagning och undersökning. Har nästan glömt bort hur det känns att INTE hosta, INTE vara täppt i näsan konstant och att faktiskt vara pigg och utvilad efter 8 timmars sömn. Så jag håller tummarna för att det ska bli ordning på mig. Det blir heller inte mycket gjort just nu, det enda som jag orkar med är i stort sett att titta på film och ikväll blir det: Superhero Movie. Ska bli intressant att se hur "bra" den är.. :)

1 kommentar:

Gotlandsliv sa...

Bra att du äntligen tagit tag i det! Hoppas de hittar vad som är knasigt, och att du får hjälp. Och hoppas du känner dig bättre till helgen, för då är det middag i Siffet med oss!