måndag, oktober 20, 2008

Längtar till Jul

Foto från thebonham.com

Åh, ni anar inte vilken julkänsla jag fått i kroppen! Har lyssnat på julmusik i 1,5 timme nu och jag kan inte få nog. Har kikat runt på diverse julbloggar och kollat efter pyssel, inredning och allt som hör till julen. Hittade "christmas cupcakes" vilka jag absolut ska prova att baka i år! Det är visserligen två månader kvar till julafton men av erfarenhet så vet man att den tiden alltid går för fort, och därför tänker jag redan nu börja planera inför årets absolut bästa högtid.

I wish everyday could be like Christmas..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir det något julbak i år eller kommer du vara i Linköping hela december? ;) Vi hade ju så trevlans sist!

Gotlandsliv sa...

Längtar till jul jag med!
Ser fram emot att få julpyssla i huset, bära in julgran, baka lussebullar i nya köket, tända brasan och smutta på saftglögg. Härligt! Hoppas på besök från er över julen, såklart! Gästhuset är bokat. Eller har ni andra planer?