tisdag, april 20, 2010

Plötsligt händer det

Jag har visserligen inte vunnit på triss men däremot blev jag igår uppringd av en relativt nystartad Bokiabutik i Norrköping. Och gissa vem som har fått jobb..... Ser ut som att det till en början blir 45-50 timmar/månad + sommarjobb. Det verkar dessutom vara mycket möjligt att jag kan få fler timmar och kanske tillochmed något fast, men det talar jag tyst om just nu. De skulle återkomma till mig med ett schema snarast. Jag börjar nästa vecka!

Det är nästan oförskämt att få jobb på det här viset... Låg i sängen och halvsov, och vips, äntligen jobb!

Jag behöver nog inte beskriva känslan. ;-)

4 kommentarer:

Linda sa...

Gud vad härligt! =) Så kul för dig!

Mamma sa...

Du är verkligen värd detta :)
You go girl ;)

Gotlandsliv sa...

Vad kul! Grattis! :)

Anne sa...

GRATTIS tjejen!
kraaam