fredag, april 02, 2010

Cupcakes inspiration

Bland det roligaste jag vet är (kanske inte helt otippat) att baka! Så fort alla projekt är färdigfixade i lägenheten och köksluckorna är på plats planerar jag att ägna betydligt mycket mer tid i köket. Har länge velat baka mycket och ofta men av utrymmesskäl inte haft möjligheten, men nu när jag har ett riktigt kök med ordentliga arbetsytor så sprudlar jag av baklust!

Ett (för mig) nytt koncept är cupcakes. På Hello Sugar! finns helt fantastiska kreationer och jag är förstummad över vilket hantverk varenda liten cupcake är.. Åsas bilder och tips kommer vara min största inspirationskälla! Jag har fått låna några bilder utav henne, se och NJUT!!

Mindblowing!




1 kommentar:

Anne sa...

Krya på dig tjejen och ha en så bra påsk som det bara går!

kram ram