onsdag, oktober 28, 2009

Födelsedagspresenter *2

Jag och Martin fick en gemensam upplevelse som födelsedagspresent i år av min syster och Fredrik. Underbart! Den var "förinställd" på en spökvandring med middag i antingen Stockholm eller Göteborg. Verkligen passande för oss, spöktokiga som vi är... Tyvärr har det strulat med tider och nu finns upplevelsen inte ens kvar att boka. Som tur är har vi möjlighet att byta till en annan upplevelse!

Jag och Martin har som bekant olika intressen vilket gör det hela mycket svårt, alltså att komma överens om EN upplevelse.

Nu väljer vi mellan tre olika och jag länkar till dessa tre.
Vad tycker ni?

Chokladprovning för 2
Paradiskryssning för 2
Cityweekend för 2

Jag är lite sugen på kryssningen... Eller cityweekend. På dessa två behöver vi dock skjuta till lite extra pengar men det är inte mycket det rör sig om när man tänker på vad det är man får! Fördelen med chokladprovningen är att den finns i stan, men den är lite billigare och då känns det som att en del av pengarna kastas i sjön! Och det tycker jag inte är rätt gentemot syster och Fredrik.

2 kommentarer:

Linda sa...

Paradiskryssning! =) Hade jag lätt valt iaf. Hehe.

Hallon & Blåbär sa...

Jadu, det var ju inget lätt val, men jag hade nog valt chokladprovningen, hmm eller kanske kryssningen.