fredag, oktober 30, 2009

Smärta i vaderna

Ja, jag vet att det varit några klagoinlägg den senaste tiden... Nu kommer ett till. I förrgår kväll började jag få så ont i vaderna, träningsvärk tänkte jag, även om jag inte gjort ett smack för att förtjäna det. Igår var det helt bedrövligt, kunde inte gå som folk! Utskrattad vart man också. Ja, jag skrattade också åt mig själv.. Tänkte fortfarande att det kunde vara träningsvärk (men förstod inte hur det hade kunnat uppstå) tills jag kom på att medicinen också kan ge kramper och ledvärk. Smärtan i vaderna är en blandning av vanlig träningsvärk, benhinneinflammation (som jag tidigare haft problem med) samt en konstant krampkänsla, ni vet när man inte kan sträcka ut benet..

Idag när jag vaknade av yrsel och illamående så smärtade det lika mycket i vaderna fortfarande. Nu har jag lagt mig ner i badet för att försöka dämpa det, vet inte vad annars jag kan göra. Imorgon ska jag jobba och stå i kassan 4 timmar nonstop. Lycka till säger jag bara!

Jag känner mig faktiskt som en gammal dam med alla dessa besvär. Måtte det bli bättre snart, annars får jag ta ett snack med läkaren på återbesöket nästa vecka.

1 kommentar:

Mymlanbus sa...

Urk för ont i vaderna, vet precis hur det känns... eländigt!

Kramar om