torsdag, maj 27, 2010

Något. Stör. Mig. Någon. Stör. Mig.

Fan, jag kan verkligen inte släppa det. Trots att jag vet att det är lika bra. För min egen skull. Huvudet resonerar inte på samma sätt som hjärtat. I fucking hate it! Jag vill verkligen backa bandet och sudda bort minnet. Det är så jävla tramsigt att ligga sömnlös och grubbla över vad jag gjort för "fel" när jag VET att så är inte fallet! Men varför vara så förbaskat av och på? Det är ju bara för att jävlas! Dammit, jag gillar det inte. Gaaaaah, varför inte bara vara vänner och that's it? Mycket svårare än så är det faktiskt inte. Jag hatar när människor vet vilka knappar de ska trycka på....

Nu fan ska jag sova. Jag är så uppretad, det kanske märks på mina bedrövliga ordval? Aja... Imorgon blir det personalfest och jag är sjukt taggad. Det blir kul som attan! Och på lördag ska jag festa så hårt att Landvetter flygplats tvingas stänga p.g.a. jordskred. Och därmed basta!

1 kommentar:

Linda sa...

Jag låg också sömnlös inatt... Massa onödiga tankar som inte ville bort. Somnade nog runt 2.30. Jobbigt...

Låter som en kanonhelg iaf! =) Rocka på!

Vi måste hitta på nåt snart! =)
Kraaaam