onsdag, juli 14, 2010

Ljuset i slutet av tunneln?

Jag vet inte om det är för tidigt att säga men nu, just nu i denna minut, känns det som att jag är nära att komma ut på andra sidan. Jag tror jag ser ljuset! Och den känslan är så underbar.. Men jag vet också att den kan ändras. Slår bort den tanken, det SKA gå. Det ska bli så bra det bara kan bli.

Hjärnan spelar mig ett spratt. Ödet spelar mig ett spratt. Och det är svårt för mig att hantera sådant. För jag är som sagt skör, oavsett vad det gäller. Har dock insett att så länge jag sysselsätter mig och har tusen saker att göra så går det betydligt lättare att ha kontroll på känslorna, även om det inte är full kontroll. Ännu.

Ibland drabbas jag av en längtan efter Honom. Personen jag ännu inte träffat. Personen jag vet finns därute, någonstans. Som finns till, bara för mig. Som ger mig allt det jag drömmer om, det liv jag vet jag förtjänar. Hallå, här är jag. :)
Ibland drabbas jag av skuld för att jag har den längtan.
Och ibland mår jag bara illa av tanken... Men - jag försöker se framåt och det måste vara värt något.

Jag fräschar upp bloggen med lite färg och tänker att det här ska nog bli bra! Full fokus på att försöka träffa nya människor och ha ROLIGT.

Inte ens 25 år fyllda, lättsam, rolig, omtänksam, humoristisk och dessutom dösnygg. Vad kan gå fel? (ja man får själv boosta sitt ego emellanåt, haha..)

Och just det. Jag får be att återkomma om det stämmer att blondiner har roligare......

Ett trevligt inlägg, äntligen. Yes! *klappar mig själv på axeln* Fler sådana Lina!

Inga kommentarer: