fredag, november 20, 2009

Energilös

Hade planerat att ta en långpromenad med Martin idag men som vanligt försvinner min energi... Jag vet att det har att göra med maten så jag hoppas verkligen att aptiten snart kommer tillbaka. Trött är jag också, sover och sover, men känner mig aldrig utvilad.

Igår gjorde jag rocky road - mmm så gott! Ikväll ska jag göra lite knäck. Kvar att baka är lussekatter och saffranssnurror samt radiokaka och eventuellt kola. Jag är en riktig baktant när det vankas jul...

Funderar på vad vi ska fixa för mat ikväll, fick ett litet sug efter julmat... Skulle vara mysigt med köttbullar, prinskorv, janssons (utan ansjovis), rödbetssallad, bruna bönor... Men så var det det där med energin. Suck.

3 kommentarer:

Linda sa...

Kommer du ihåg när vi bakade tryffel med Baileys? Har du kvar receptet? =) Gjorde vi fudge med?

Lina sa...

Hmmmmm tryffel med baileys? Har ett svagt minne av det, var inte den sååå god? Vi gjorde säkert fudge men har ingen aning om vad för sort!

Mymlanbus sa...

Skickar lite energi till dig som behöver den!

Kram kram