måndag, november 16, 2009

Jobbsök

Så var jag igång med jobbsökande igen.. Jobbar hela december och de sista helgerna i november och fick idag några extra tider i januari, men känner att jag inte orkar vänta på att få mer tider från Bokia. Har kämpat på i ett år nu men nu vill jag ha en stadig inkomst varje månad! Så jag satte mig en sväng framför datorn och har slängt iväg tre ansökningar, visserligen kontorsjobb som jag helst inte vill söka (jag är ju klippt och skuren för handelsbranschen) men det är inte möjligt att vara så "kräsen" just nu! Jag provar mig fram, som jag alltid gjort. Funkar det inte så funkar det inte, då vet jag iallafall det! Eller hur? Har haft flyt med mina ansökningar förr, blivit kallad till intervjuer som jag fått tacka nej till... Man kan hoppas på att den turen sitter i! Inte för att jag tror det, så många det är som slåss om jobben...

Haft telefontid med min läkare idag och vi kom fram till att jag ska byta medicin. Mina biverkningar har hållt i sig och det tyckte hon inte var så bra med tanke på att jag ska öka dosen. Testar ett för mig helt nytt preparat och hoppas att biverkningarna dämpas!

Inga kommentarer: