tisdag, november 17, 2009

Martin ett steg närmare körkortet..

Idag gjorde Martin sitt teoriprov och såklart klarade han det. Nu är det inte långt till uppkörningen... Ska bli skapligt skönt att sitta i passagerarsätet framöver, särskilt när vi åker till Jönköping.

Har varit en jobbig och seg dag idag, kunde inte somna inatt, sist jag kollade på klockan var den närmre 5. Vaknade en gång i timmen fram till halv tio. Åkte till vägverket, åt lite lunch och slocknade vid 13 och sov ett par timmar.

Orkade faktiskt laga husmanskost idag, gott med "riktig" mat. Det blev färsbiffar med fetaost, kokt potatis och god egengjord sås. Till det lingon och inlagd gurka. Mmmmm... I söndags åt jag för övrigt fisk för första gången och tyckte det var gott. Så nu blir det kanske lite fiskrätter framöver, till Martins förtjusning...

Ja, vad mer... Imorgon ska vi gå på bio igen. På en vecka kommer jag ha sett inte mindre än 3 biofilmer. I lördags såg vi Paranormal activity, imorgon 2012 och på lördag New moon. Märkligt att det under större delen av året inte finns en enda film som lockar på bio men under en kort period dräller det in filmer man vill se..

2 kommentarer:

mamma sa...

Gratta Martin från oss, nu håller vi tummarna på uppkörningen!!

Paivy sa...

Snygg design, Lina! =)
Jag kunde inte heller sova igår natt.. Somnade vid elva. Vaknade igen halv två. Tror klockan var halv fyra sist jag tittade. Låg mest vaken hela natten, svettades som en apa. Sov långt in på eftermiddagen idag. Inte bra...
Tycker med det går läskigt många bra filmer nu... Har säkert 8-10 st som har premiär nu innan nyår.. Kul =)