fredag, november 13, 2009

Grattis mamma

Idag fyller min mamma år, jättegrattis till henne! Just nu är de på väg ner till Tylösand då hon och pappa samt pappas syskon med respektive ska på SPA hela helgen. Vilken härlig födelsedag säger jag bara! :)

Knäcken jag gjorde häromdagen stelnade aldrig, vilket sällan händer mig. Brukar oftast lyckas med den. Frustrerande!!! Bara till att göra en ny sats och hoppas på att det lyckas bättre.

Julmässan var vi aldrig på igår, den ska vi till idag! Martin har precis stuckit iväg för att träna och sen ska han in en snabbis på körskolan (om allt vill sig väl så är dagarna då BARA jag kan sitta vid ratten räknade.......!) och sen tar vi oss till Ekenäs. Mys mys!

Funderar på att gå på bio ikväll, om det nu finns några biljetter kvar. Antingen skräckrullen Paranormal activity som jag tror gör sig bäst på bioduken eller katastroffilmen 2012. Vill se båda, bio två dagar i sträck? Nästa lördag ska jag till Jönköping efter jobbet och titta på New Moon med mamma, syster och Fredrik. Massor med bra filmer går på bio just nu!

För övrigt: RUMMET HAR BLIVIT KANONSNYGGT! Helt otroligt vad lite färg, nya möbler och lite ny inredning kan göra. Visst kan man göra det ÄNNU snyggare men ha i åtanke att vår ekonomi är som den är och dessutom är det en hyresrätt. Men jag älskar vardagsrummet nu!

Inga kommentarer: