torsdag, november 19, 2009

Städa, städa... BADA!

Idag har jag verkligen inte legat på latsidan!

Åkte först ut på några ärenden, sen hem igen för att sanera lägenheten. Tömde alla kattlådor och skrubbade dem, fyllde i ny sand. Hämtade sågspån i förrådet och skrubbade kaninburen. Diskade alla vattenskålar/flaskor. Städade badrummet, låg på knä och skrubbade badrumsgolvet. Städade köket. Dammade sovrum, vardagsrum och hall. Martin fick dammsuga överallt. Sist men inte minst - golvsvabbning. Igår tvättade vi hela dagen men vi hann inte tvätta allt så det blir några maskiner imorgon också. En pytteliten disk väntar på mig, anvanars är allt klart.

SKÖNT.

Nu ligger jag i badet och ska sanera mig själv, vilket behövs, svettig som man är efter denna dag.

Martin har stuckit iväg för att se hockey så jag ska minsann göra rocky road och knäck ikväll!

2 kommentarer:

mamma sa...

Duktig flicka!!Du har verkligen gjort dej förtjänt av ett bad!1Puss från mamma :)

Mymlanbus sa...

Oh va du är duktig :)

Här hemma skulle det behöva städas också¨:)

Kram