tisdag, november 24, 2009

Känner mig lite konstig

Igår och idag har jag känt mig mycket konstig... En märklig känsla i kroppen. Nästan som eufori! Kan det bero på nya medicinen tro? Jag har en känsla av det... Aptitlösheten sitter fortfarande i men inte lika starkt. Hoppas den biverkningen klingar av snart.

I helgen var det fullt upp, jobbade lördagen och åkte direkt till Jönköping efter att ha slutat. Där var vi på bio, New Moon! Tror ni jag vill se den igen? Och igen? Och igen, igen, igen...

På söndagen pysslade jag och mamma, vi gjorde varsin julkrans av granris och en annan söt liten krans av blåbärsris. De blev jättefina!

I skrivande stund (om 7 minuter exakt) så har Martin sin uppkörning. Jag är NERVÖS! Men jag är helt övertygad om att han klarar det. I värsta fall är det bara att boka en ny tid, direkt. Ska om 20 minuter åka och vänta in honom.

Efter uppkörningen ska vi en sväng till sjukhuset och hälsa på Hampus som i fredags lades in akut. Fick opereras och ligga nedsövd i en respirator i två dygn enbart p.g.a. en utdragen visdomstand.

Sen är det dags för mig att åka till Jönköping igen, och där ska jag försöka mig på att hinna baka både lussekatter och saffranssnurror under kvällen. Har nämligen besiktningstid tiiiidigt imorgon och så ska vi åka till Ullared och besöka Gekås. KUL!

Usch, nu sitter han nog i bilen och gör nån form av säkerhetskontroll!

Inga kommentarer: