torsdag, januari 01, 2009

Fruktansvärt uttråkad..

E.T. är på tv:n men då det inte var så länge sedan vi såg den (har på dvd) så är jag nu såååå uttråkad.. Finns inte så mycket att hitta på ikväll. Och upp tidigt ska jag också. Usch usch.

Vet inte ens varför jag skriver här.. Har liksom inget speciellt att säga!

Har kikat på kattklubbar och tänker bli medlem i Sällskapskatten. Känner att jag vill sätta bollen i rullning vad gäller att ta en kull efter Alli. Är inte lika orolig längre över att hon kanske inte kommer sköta om sina ungar på bästa sätt. Låg i sängen tidigare ikväll och plötsligt hoppade hon upp och lade sig bredvid mig. Efter det kom Smilla upp och buffade på Alli och slängde sig i princip på henne. Alli svarar genom att börja tvätta henne i ansiktet, runt öronen, under hakan... Länge. Säkert i fem minuter och inte ETT enda bett! Jag tappade hakan. Martin också. URGULLIGT! Känner mig mer och mer sugen och vill börja planera lite! Skulle behöva lite större yta att leva på dock och så fort vi får en stabil ekonomi så blir det nog en flytt till ett större boende.

Sitter och funderar över bebisar också. Riktiga bebisar alltså. Jag vill så gärna ha ett litet knyte vid min sida... Längtar nåt enormt tills den dagen kommer. Det dröjer dock ett bra tag till, men vem har sagt att man inte får drömma och längta? I min treårsdagbok har jag tänkt skriva ner lite tankar bl.a. om detta. Om tre år är jag 26 år...! Närmre 30 än 20. :) Till skillnad från andra tycker jag att det ska bli roligt att bli lite äldre. Har ingen åldersnoja. Ännu.

Jaa vad mer... Martin tycker att Smilla börjar bli en tjockis. Det tycker inte jag, hon ser normalviktig ut till skillnad från de andra två tunnisarna här hemma. Men visst, hon har kanske en tendens till en liten kulmage så vi får kanske dra in på blötmaten ett litet tag.. Men tjock, nej det är hon verkligen inte!

Ååååååååååh vad tråkigt jag har. HEMSKT! Har ingen ork till att hitta på något men har heller inte ro till att sitta still och inte göra NÅGOT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt med lite bebisplaner! Både katt och människa ;)
Jag är med sjukt uttråkad... Varit det hela kvällen.. Kollat runt lite på nätet. Har lite planer om ett dildoparty efter Thailand.. ;)