tisdag, januari 13, 2009

Äntligen...!

Har inte skrivit här på några dagar ser jag. Slarvigt, slarvigt... Gissa vad jag gjort istället? Precis, rätt gissat... JOBBAT!

Nu är äntligen julen utstädad! Har dock ett moment kvar och det är att få upp alla julgrejer till vinden, ett projekt i sig.. Men nu är det iallafall vanlig inredning igen! Känns faktiskt skönt, det blir liksom mer vårkänsla över det hela.

Ser ut att bli Gotland till helgen! Som jag har längtat.. Ska bli sååå roligt. Och snart dyker ju macaronen upp!!! ÄNNU ROLIGARE! Då blir vi morbror och (låtsas)moster. Finns säkert grejer som vi kan hjälpa till med i huset och jag hoppas verkligen att Carro inte går och sliter med sin jättemage. Snart kommer Lina & Martin och bistår med hjälp!

Måste försöka ta mig ut till Tornby och handla lite grann. Är så svårt att hinna med allt nu med jobbet..

Inga kommentarer: