tisdag, januari 06, 2009

Julklapp på posten

Nu har jag och Martin löst in vår gåva på MERiCARD. Det blev en första hjälpen väska och universalverktyg som vi ska ha liggandes i bilen. Är ju bra att man är förberedd ifall något skulle inträffa på vägen. Ska också lägga in våra reflexvästar där ifall det skulle hända något med bilen och det är mörkt ute.. Vad vuxen jag känner mig!

Imorgon börjar jag kl 08 och jobbar fram tills jag inte orkar mer.. 10-19:15 både torsdag och fredag. Kanske blir det en hel helg med ledighet.. Både på gott och ont! Visst vill jag jobba men det skulle samtidigt vara väääldigt skönt med en ledig lördag och söndag..

Håller på och tvättar just nu, var fullt med lakan och påsslakan som skulle tvättas. Har ju fått sådana grejer i julklapp och man vill ju ha det tvättat innan man sover i det.

Imorgon har jag tänkt köpa lite mer på Bokia. Pennor, en dagbok utan förskrivna datum, ett fint skrivblock för att locka fram motivationen till att börja skriva "poesi" igen, kanske någon bok... Det är kul att shoppa på bokhandlar!

Inga kommentarer: