lördag, januari 31, 2009

Ville fixa lite party

Idag har jag varit sugen på att festa till det ikväll. Har inte känt den känslan på många månader.. Skulle vara sååå roligt att ha fest hemma hos mamma och pappa och bjuda in mammas brors familj och lite andra släktingar/vänner. Spontanfester är de som alltid blir bäst! Jag skulle fixa välkomstdrink till alla, lite tilltugg och så skulle vi kanske spela lite singstar, dra igång härlig partymusik, dansa, skratta, umgås.. Åh det hade varit underbart roligt då jag inte träffat släkten på ett tag, ej heller partajat på ett bra tag. Men mina partyplaner blir det nog inget av för det fanns inget direkt intresse hos mamsen. Jag är så dum som blir jätteextatisk innan jag ens vet om det blir nåt.. Smart flicka det här!

Så nu får jag tänka om och komma på något annat att hitta på idag.. Chips, dip, godis, cola och några filmer? För ovanlighetens skull..

Inga kommentarer: