fredag, januari 16, 2009

I Jönköping

I eftermiddags tog vi bilen ner till Jönköping. Ska stanna över natt och åka till MediaMarkt imorgon för jag ska kolla på en laptop! Hoppas att jag hittar en billig sådan!! Nu ikväll har vi tittat på film från USA som vi inte tidigare haft möjlighet att se. Gud så roligt vi har haft det, både ikväll och i USA! Har skrattat så mycket och längtar tillbaka enormt mycket..

Blev alltså inget Gotland idag utan vi tar det nästa vecka istället, ser ut att bli på onsdag. Av olika skäl passade det bättre att åka då istället.

Har fått problem med magkatarr. Har haft illamående två dagar i rad och ringde sjukvårdsupplysningen igår - magkatarr. Har inte ont i magen utan det strålar ut någon slags smärta i ryggen och mellangärdet. Samtidigt känns det som att halsen "tjocknar", eller ja, det blir som en klump i halsen och det blir lite svårt att andas. Helskumt för jag har aldrig haft det här problemet tidigare. Tror att det kanske är så att jag har stressat lite för mycket nu under julhandeln och att kroppen nu säger ifrån när allt börjar lugna ner sig. Tyvärr verkar jag dock reagera på stark mat också då jag ikväll råkade äta tacos med stark tacosås. Fick såklart ont igen.. Känns tråkigt för nu måste jag verkligen tänka på att inte är kryddstarkt på några veckor. Och ta det lugnt.

Jaja, det blir väl bra så småningom...



Jag är såååååååååå grymt sugen på att skaffa kattungar med Alli. Såg precis ett gammalt videoklipp när Maja och Alli träffades för första gången. Hon var så liten och söt och ullig! Måste bara ha några sådana. Finns inget alternativ! Går med i en kattklubb i slutet av månaden och sen ska jag banne mig börja planera.

Inga kommentarer: