måndag, december 22, 2008

Dan före dan före dopparedan

Och här sitter man.. Helt utsliten! Har ätit en skinkmacka och korvmackor. Måste dock säga att jag inte är så förtjust i julskinka. Ser godare ut än vad det är.. Däremot, päroncognacskorven från Ekenäs julmässa, guuuuuud så gott!

Fötterna värker, ryggen börjar strejka.. En dag kvar innan ledighet! Längtar något enormt. Idag var sjunde dagen i sträck och det känns verkligen.

Ikväll har vi städat iordning i lägenheten, känns skönt att ha det gjort. Skulle stekt köttbullarna också men det finns inte riktigt tid till det. Får se om det hinns med imorgon.

Köpte lite julklappar idag och ska köpa lite imorgon också. Ute i sista minuten... Inte kul! Måste åka och handla lite imorgon efter jobbet också. Blir en sen kväll eftersom jag inte slutar förrän 19..

Nu ska jag smaska på julgodis och slappna av innan det är dags för ja, sängen. Drömmer faktiskt om paketinslagning om nätterna. Sjukt!

Ja just det, idag var "Idol-Johan" inne och handlade. Hans kändisskap kan dock inte ha gett så mycket cash då han inte hade tillräckligt med pengar på kortet.....! Autografer fick han skriva vid kassan också, massa småtjejer som sprang efter pojken. Herregud, han ser knappt ut att vara tolv år gammal.....

1 kommentar:

Anonym sa...

kan tänka mig att det sliter lite på rygg och fötter att stå i julhandeln sådär!

Var inne igår men det var så mkt folk och du verkade fullt upptagen så jag ville inte stressa dig ännu mer eller riskera få en massa arga kunder som har bråttom efter mig.... he he

Hoppas du får en fin jul!

kram