lördag, december 06, 2008

Uh.. Trött..

Vad skönt att få sova ut imorgon! Jobbade över idag eftersom det var så mycket folk i butiken och två av den ordinarie personalen behövde gå. Passade på att tjäna in lite mer än en timme till, vilket egentligen blir två eftersom det är 100% på söndagar. :) Har aldrig sett så mycket folk på Bokia förr och jag förmodar att det bara var en försmak om vad som komma skall.. Men kul var det! 10-15 meter med kö och alla ville ha inslagna klappar. Dessutom la två utav tre kassaapparater av och då vart det lite småkaotiskt. Men fortfarande skitkul! Har väl slagit in mellan 100-200 paket hittills så man borde ju bli expert på att slå in klappar snart!

Det här är faktiskt det bästa och roligaste jobb jag någonsin haft och då har jag provat på en hel del. Visserligen var Systembolaget i Nässjö superkul också, men då framförallt p.g.a. arbetskollegorna. Men bläääää för att det tar slut efter jul.... :(

Imorgon är det julmarknad igen i Gamla Linköping och denna gång ska jag banne mig köpa de där marsipancigarrerna jag så gärna vill ha till jul. Sista chansen imorgon såvida jag inte vill beställa på internet men då tillkommer ju frakt också.

Gud så trött jag är.. Vill liksom skriva massor, lägga in bilder och sånt där men varken huvudet eller kroppen orkar med det. De vill vila... Oooooooh, sängen... Vill dit NU! OCH DIT SKA JAG! Godnatt!!

Inga kommentarer: