fredag, december 19, 2008

Pynta granen

Ikväll, äntligen, ska vi pynta vår gran som står på balkongen. Skulle varit uppe redan till Lucia men det var så mycket annat att göra att vi inte hann med det. Men ikväll måste den faktiskt upp, fem dagar kvar till självaste julafton!

I helgen blir det jobb både lördag och söndag. Ska ut till svärmor & svärfar på söndag, efter jobbet då för min del. Ska se om jag inte kan plocka lite mossa till mina hyacinter när vi ändå är utanför stan.

Igår fick jag ju ett lönespec från Bokia. Idag fick jag ett till, från Systembolaget! Helt oväntat. Det är inte så hemskt mycket pengar, en femhundring ungefär, men ändå! Hade verkligen inte väntat mig detta. Är semesterersättning för det jag jobbat på bolaget tidigare i våras då systemet tydligen har strulat. Tackar tackar... Härliga julsurpriser!

Vi har hittills fått fyra julkort, tackar så mycket! I år skickar vi tyvärr inga egna då ekonomin säger att det är lite onödigt. Men vi önskar er alla en GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: