fredag, december 26, 2008

Härlig jul

Har haft det helt underbart under julen med ledighet, trevligt sällskap och mycket gott att äta. Idag har jag jobbat och ska göra så även imorgon. I morgon eftermiddag bär det däremot av till Jönköping för att fira jul med mamma, pappa, syster och svåger. Mer julklappar!

Ikväll är Martin ute och slirar på stan.. Jag själv tog mig ett låååångt bad och provade badkudden och det nya badskummet. JAG SOMNADE I BADET! På kvällen har jag sysselsatt mig med att knåpa ihop Elf-dansen. Jag har skrattat så jag gråtit.. Var tvungen att ringa mamma och säga åt henne att visa allihopa filmen som består av mamma, pappa, syster, svåger och älsklingen. (jag fick inte plats...)

Nu ska jag ta mig lite godis och kika på teven. Det är faktiskt riktigt skönt att ha kvällen helt för sig själv. :)

Inga kommentarer: