tisdag, december 30, 2008

Snart nyår

Snart är det ett nytt år! Tycker 2008 har gått ruskigt fort. Har hänt mycket under året och hoppas att det händer ännu mer 2009!

Har fått jobba mer på Bokia vilket jag är mycket tacksam för. Tackade också ja till att jobba imorgon... I söndags bestämde jag mig för att INTE fråga om de behöver mer personal i veckan. På måndagen öppnade jag munnen och ställde frågan ändå.. Fick jobba idag och som sagt, jobbar imorgon. Har också fått höra väldigt trevliga ord från kollegor som vill ha mig kvar på Bokia... Jag vågar inte hoppas på något men jag håller tummarna!

Det nya året kommer jag och Martin att fira in för oss själva hemma hos oss. Vi har nu ikväll handlat fläskfilé, hummer, toast skagen och lite allt möjligt. Såklart blev det också lite fyrverkerier! Martin sken upp som en sol framme vid fyrverkeridisken. Blev några paket med smällare och ett sånt där färdigt fyrverkeripaket. Kommer säkert kännas skitdumt att stå ute på gården, vi två, skumpa och alla dessa smällare.. Men det är ju ändå ett nytt år! Får se hur djuren reagerar på alla smällar och ljussken imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

MMMMMMMMMMM Vilken nyårssupè!!
Själva ligger vi helt däckade i influensa med feber och fruktansvärd hosta,va glada för att ni klarade er från Emmas smitta.Va roligt med Bokia,men jag är inte förvånad du är som klippt och skuren för att jobba med sevice.

Anonym sa...

Vad roligt med Bokia! Får hoppas på det bästa då! =)
Ha ett härligt nyår, och ha en god fortsättning på det nya året!
Kramar