fredag, december 05, 2008

Ledig idag

Igår var det fullt upp på Bokia, vipkväll med massa erbjudanden och rabatter. Sjukt många julklappar slogs in.. Kaotiskt emellanåt! Kul att få en kund med 12 pocketböcker varav ALLA ska slås in som julklappar samtidigt som kön växer sig allt längre.. Roligt och stressigt på samma gång! Vi stängde strax efter 20 och efter det gick jag och två arbetskollegor till en "nyöppnad" galleria som heter Leo (gamla Gränden). Där hade de öppet till 23! Och massor med erbjudanden i alla affärer, bl.a. timpriser. Mellan 20-21 var det exempelvis 25% rabatt på allt på Scorett och jag förmodar att allt eftersom det blev senare så blev rabatterna större och större. Jag var dock alldeles för trött för att vimsa omkring i gallerian och det var galet mycket folk, kom knappt fram någonstans. Dessutom visste jag inte om detta och hade inte direkt pengar att handla. Var ju annars världens tillfälle att köpa julklappar!

Idag ska jag och Martin upp på vinden och leta potentiella julklappar. Tror visserligen inte att vi har något att direkt hurra för men vi får se vad vi hittar!

1 kommentar:

Gotlandsliv sa...

Spännande, hittade ni några roliga grejer på vinden?
Idag har vi varit ute i Tofta och bjudit med er på nyårsmiddagen! Ni är sååå välkomna till våra snälla grannar! :)