tisdag, februari 24, 2009

Alltså... Folk??

I skrivande stund tittar jag och Martin på "Min bil är min älskarinna" och jag kan bara inte tro att det är sant.. Finns det så sjuka människor? Alltså.. Jag vet inte hur jag ska reagera.....! Såg en karl som ja, sexualiserade sig med just det, bilar. Fick se nån äcklig typ som smög runt på natten och smekte/kysste bilarna. Nää.. Vart är världen på väg..............................................................

Är så jättesliten i kroppen, har varit en tuff natt och en ännu tuffare dag. Men det är kul! OCH BILLIGT! Har köpt ut böckerna till syster, mormor & B idag och även några till mig själv, det blev tjugosju stycken. Har en del kvar på jobbet och ska förmodligen ta med dem hem imorgon när lönen kommit. Men det är nog en engångsförteelse, att köpa 60 böcker på 2 dagar......! (men inte bara till mig själv).

Nu börjar Hannibal på teven och den ska jag ta och slötitta på.. Martin hämtade en god pizza till mig tidigare, gud så gott det var. Var nog första gången någonsin jag kände att jag BEHÖVDE en PIZZA!

Bilder på frisyrerna kommer nån gång när vi känner oss fotomodelliga.. Vilket blir... Aldrig! :)

1 kommentar:

Gotlandsliv sa...

Joo, vi vill verkligen se bilder!!!

Men du, jag har inte fått nåt kontonummer att slänga in bok-pengarna på än. Hör av er, så ska jag föra över med en gång!