söndag, februari 08, 2009

Badmani

Finns det något mer avkopplande än ett varmt, väldoftande och skummigt bad? Inte enligt mig! Jag använder flitigt vårt lilla, enkla badkar och badar flera gånger varje vecka. Ibland lyxar jag till det med att använda badkudden jag fick av Martin i julklapp men då jag nästan alla gånger somnar när jag lutar mig mot den kan jag tyvärr inte utnyttja den vid varje bad, det försvinner ju så mycket tid när man sover.. Det står 3 flaskor med olika sorters skumbad på badkarskanten, överdrivet kan man tycka men det går åt en hel del och sen är det ju lite kul att variera dofterna och bubbelkvaliteten! Det som just nu saknas i min get-away-hörna är en fin ljuslykta, funderar på att ta en tur på stan och leta efter en passande. Vågar inte ha levande ljus öppet eftersom katterna gärna gör mig sällskap i badrummet.

Idag bubblade vi i jacuzzin i Siffet med varsitt glas nypressad apelsinjuice. DET var grejer det!

Inga kommentarer: