lördag, februari 21, 2009

Dags att åka till Taberg

Har siktat in mig på att åka innan kl. 12 och då får jag nog skynda mig på....

Ska bli superkul att träffa HELA familjen och dessutom lite andra släktingar till kvällen. Thaibuffé, mmmmm...

Syster ringde nyss och frågade om vi ville bli klippta jag och Martin. Ovanligt att frisören ringer och frågar....! Så om vi hinner och om Emma orkar så blir det klippning + färgning på mig och klippning på Martin. Kan väl säga som så att det är dags för det nu....

Det enda jag har i huvudet nu är reaböcker. Gud vad många böcker som kommer inhandlas, både åt mig och åt andra.. Det blir tungt att bära hem! :)

Nu har jag inte tid längre!

1 kommentar:

Gotlandsliv sa...

Hallå tjejen!
Vill gärna ha den där mörkblå med röd rygg, kommer inte ihåg vad den heter och har kastat Bokia-bladet... Men det är inte så noga! :)
Tack tack!