torsdag, februari 19, 2009

Hemma från Gotland

Tuffaste killen i stan

Coolingen leker med morbror


Låtsasmoster pussas med Macaronen

Har varit hemma ett dygn nu och det känns så tomt i lägenheten, trots tre katter och en kanin.. Visst var det skönt att komma hem, har oroat mig lite för djuren men man längtar ju snabbt tillbaka igen. Tack och lov att det går fler färjor! Jag är så kär i den lilla namnlöse.
Idag har jag jobbat och fysatan vilket slitjobb..... Befarar att det kommer göra ont i kroppen när jag vaknar upp imorgon. Men det är väldigt roligt att kunna kolla bland reaböckerna på ARBETSTID! Frågade idag om vi har personalrabatt på rean och vet ni? Det hade vi! 20% utöver reapriset. Helt otroligt billigt... Här ska handlas! Ska strax skriva en lista på böcker jag förhoppningsvis kan köpa (ekonomin bestämmer antal).
Till helgen åker jag till Jönköping, eller ja, jag kanske åker redan imorgon. Vill inte sitta själv här i Linköping en hel helg, Martin är ju inte hemma förrän sent på söndagkväll. Och så tajmat att åka till mamma och pappa nu i helgen, syrran och fredde kommer på lördag och dessutom kommer lite besök på lördagskvällen och då fick jag veta att det ska bli thaibuffé! Mumma.
Nu har jag tänkt sätta mig med realistan... Måååånga böcker att gå igenom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja är helt fri om du du har tid för en date! ;)