tisdag, februari 10, 2009

Schindlers list


Den här har vi betat av under kvällen! Riktigt bra film. Var dessutom så länge sedan jag såg den sist att jag i princip inte mindes någonting.. Jag får rysningar när jag tänker på hur världen har sett ut.
Imorgon kommer min bästaste kusin Jenny och hälsar på!!! Vi har pratat om att träffas länge nu men det har inte blivit av. Att vi bor 20 mil ifrån varandra gör ju inte saken lättare... Ska bli såå kul att prata ikapp, även om det bara blir några timmar under eftermiddagen. Innan dess ska jag hinna ta mig ut på en liten promenad och besöka arbetsförmedlingen. Jag och Martin var ute och gick en sväng runt ån idag, trots att jag inte kände mig pigg. Det var rätt så långsamma steg ska jag erkänna men vi var faktiskt ute i två timmar! Passade på att köpa ett batteri till min stegräknare så här ska promeneras!
Jag hoppas det blir lättare att somna inatt för jag vill verkligen känna mig utvilad när jag går upp imorgon. Dessutom vill jag komma in i en bättre dygnsrytm.. Jag vill inte sova till lunch!!!!
(jag är smått irriterad på bloggen då jag av någon märklig anledning inte alltid kan byta till ett nytt stycke utan all text hamnar på raden nedanför, utan någon mellanrum...)

Inga kommentarer: