måndag, februari 23, 2009

Ladda upp inför inatt?

Har precis kommit hem från Jönköping. Hälsade på mormor & morfar innan vi åkte och passade på att köpa en megatung bal med spån samt 4 säckar hö och halm också när vi ändå var i Jönköping. Mycket billigare där! Den där balen kostar 80 kr och räcker i ungefär ett halvår. Köper man spån i affären här räcker det paketet max en halv vecka och det kostar 40 kr.. Skillnad i pris eller vad?

När vi kom hem så passade Smilla på att kissa i sängen. Turligt nog på överkastet och det gick inte igenom.. Men som vanligt finns det ingen tvättid när man verkligen behöver tvätta så vi får snällt vänta tills ikväll när ingen egentligen får tvätta.. Tror det var en liten protest för att djuren fått vara ensamma så mycket den här veckan.

Om typ 9 timmar ska jag iväg och jobba och jag vete sjutton huruvida jag ska göra med sömnen.. Sover jag på kvällen kanske jag inte somnar sen inatt och eftersom jag börjar jobba vid 9 på morgonen igen så MÅSTE jag ju sova. Svårt att veta..

Funderar på att gå ner tidigare till Bokia inatt (om det nu finns någon där..) och lägga undan de böcker som jag ska ha. Allt som allt blir det 61 (!) böcker men då är det naturligtvis inte bara till mig.. Jag vill ha 23 av dem. :)

Inga kommentarer: