måndag, februari 23, 2009

Tiden går för sakta..

Gud vilken seg kväll det här är. Går bara och väntar på att få gå och jobba och tiden går så sakta den bara kan gå.. Jag är nästan lite spänd inför att dra igång bokrean, känns så stort på något sätt! :) Ska bli sjukt kul... Om det nu kommer några kunder!

Jag vill ha så många böcker men ekonomin säger egentligen ifrån. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Nu är det ju så att jag verkligen vill ha böckerna och jag har dessutom 20% rabatt så billigare kan det inte bli. Och böcker håller ju i evigheter och det är ju så jätteroligt att fylla upp bokförrådet..

Två timmar kvar tills det är dags att dra sig mot stan. Får bli bilen ikväll, är inte så hemskt sugen på att promenera hem mitt i natten.

För övrigt har jag ny hårfärg och kortare hår! Jag är jättenöjd, känner mig mycket fräschare när jag nu kan fixa frisyren igen. Martin har också klippt frisyr för första gången. Blev så jäkla bra, en helt annan look men gud vad snygg han är.. ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, vad nyfiken jag blev på håret nu! =) Lägg upp lite bilder!

Gotlandsliv sa...

Men hallå! Man kan faktiskt inte SKRIVA om nya frisyrer utan att visa några BILDER! Vill seee! :)