fredag, februari 13, 2009

Oj så partysugen jag blev..

Martin drog iväg på fest, jag valde att skippa det då jag inte kände mig på topp + att jag ska upp och jobba imorgon. Men för ca en timma sedan så blev jag så galet sugen på party... Så nu sitter jag här, med smycken, smink och fixat hår, har hunnit dricka upp en halv flaska vin och ska smutta vidare för att sedan ringa Martin och be honom möta upp mig. Turligt nog är festen knappt 500 m härifrån...! Börjar ju inte jobba förrän 11 imorgon! Helt lugnt med andra ord. Och så sugen som jag har varit på fest den senaste månaden har jag aldrig någonsin varit... Så, nu ska jag dansa vidare här bland mina tre kissekatter och lilla kaninen! Dags för lite härlig Killers musik...

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du hade riktigt kul!

kram kram