torsdag, maj 28, 2009

Åh, så trött och mätt..

Har precis smaskat i mig soppa på soltorkade tomater och basilika med en klick creme fraiche och färskriven parmesan. Till detta vitlöksbaguette. Nu är jag såååå mätt.. Enkelt, men gott. Har ingen lust alls att laga lyxigare mat till bara mig själv. Finns liksom ingen ork... Märkligt.

Bokia ringde idag också. När en dörr stängs så öppnas en annan... Ser ut som att jag får jobba heltid under iallafall juli! Så chockad jag vart, var inställd på lördagsjobb... Tur att jag sa upp mig igår! Ska jobba lite på lördag och då skulle vi också prata om jobb i augusti. Hoppas det blir några timmar då med..

Wiiiie, jag är så glad!
Har inte varit utanför dörren idag men ändå känns det som att det varit en bra dag.

Nu är jag däremot jättetrött....

2 kommentarer:

Pappa sa...

Hej Lina.Fina bilder från balkongen
det märks att katterna trivs där.
Kul att du får jobba på bokia,
håller tummarna på att det blir
mer tider för dig där.
Vi ses på söndag ha det så bra.
Pappa.

Linda sa...

Vad roligt! =)