tisdag, maj 26, 2009

Jobbet gör mig deppig

Jag trivs faktiskt inte alls bra på det nya jobbet och jag vet att jag inte är ensam om det. Har knappt hunnit börja men går med ständig ångest och trötthet, samma sak som förra året då jag också vantrivdes såpass mycket på dåvarande jobbet att jag blev deprimerad. Så fort jag slutade så försvann iallafall ångesten. Och nu sitter jag alltså i samma båt igen.. Martin säger att jag ska säga upp mig omedelbums och det är väl det jag helst av allt skulle vilja. Men jag har ingen aning om vad som händer med ersättningen från f-kassa vid uppsägning och därför vågar jag inte göra det. Jag får visserligen inga pengar av att vara sjukskriven heller, som jag är nu.. Idag ringde min gruppchef och jag kunde ju inte säga som det var, måste få besked från f-kassan först.

Kanske skulle ta och göra iordning mig och se vad de säger på f-kassan.

Soffan luktar KATTPISS, jag står verkligen inte ut!

1 kommentar:

alezzia sa...

Men gumman! Vet precis hur du känner dig, har precis gått igenom samma kör.... men det viktigaste är ju att du mår bra...
Pöss på dig